2007-07-16

Milyen kamerát vegyek? DV? DVD? HDD? Flash?

-I. rész-

Négy adathordozó és sok felvételi formátum közül kell választanunk, mikor videokamerát szeretnénk venni. Ha dönteni szeretnénk, az első kérdés, amit meg kellene válaszoljuk, az, hogy milyen felbontást szeretnénk. Nem a kamerában használt érzékelő felbontására gondolok, nem az az első kérdés, hogy 0,8 vagy 6megapixel. A kérdés az, hogy HD vagy hagyományos felbontás. Én elsősorban a HD-t javaslom, de erre mindjárt rátérek. A második kérdésre adható válaszok az elsőre adottól is függenek. Milyen adathordozót használjunk, illetve milyen felvételi formátumot?

Bővebben...

1 megjegyzés:

airámanna írta...

Kedves Szobita!

A google "milyen kamerát vegyek" kérdése vezetett hozzád. Szombaton az Elektropont üzletben már vásároltam ugyan egy Samsung VP-DC171 modellt, (68.000 ft)de közelről sem vagyok vele megelégedve. Egy ismerős szerint járt volna vele egy szoftver is, de nem kaptam semmit, csak a töltőt, egy lítium elemet, meg védő sapka a lencsére. Vásároltam hozzá mini dvd-ket, több fajtát is, de nem sikerül lejátszani sem számítógépen (XP-s), sem dvd lejátszón (Samsung). A felvétel minőségével sem vagyok megelégedve. Éjszakai felvételi mód sincs benne (nem találom???). Kérdésem az lenne, ha sikerül ezt visszaváltani /adni , akkor milyen kamerát vegyek? Samsungot nem szeretnék. Tudni kell, hogy egyszerű, otthoni használatra kell csak, családi események megörökítésére. Jó lenne, ha tudna dolgozni elfogadható minőségben éjszaka is. Legfontosabb a jó képminőség, könnyű kezelhetőség. A (mini) dvd-s variációkhoz is pont a könnyű kezelhetőség miatt ragaszkodnék. Felső árhatár: 80.000

Ha nem találnék (nem veszik vissza a gépet, sic!!!) megfelelő kamerát, milyen digitális fényképezőgépet tudnál ajánlani? A szempontok ugyanazok, mint a kameránál!!! Kiváló kép, könnyű kezelhetőség. Felső árhatár:60.000
Köszönöm szépen a segítséget.
Hiánypótló az oldalad, nagyszerű!
Üdvözlettel,
Anna
email: csomaanna@gmail.com